www.cemerita.ro

De astăzi mă mut cu totul pe www.cemerita.ro
Las sute de linkuri spre blogul ăsta, 4 Google Rank, vizitatorii ce-mi vin de pe motoarele de căutare, las aici ultimii ani şi mă mut cu totul pe www.cemerita.ro pentru a o lua de la capăt.

Voi, cititorii fideli cu siguranţă mă veţi urmări şi acolo aşa că nu regret foarte mult pasul ăsta. Mulţi mi-au spus să nu las în urmă toate cele enumerate mai sus dar sunt sigur că în scurt timp voi reface tot ce am avut aici pe blogspot.

Vă rog pe toţi cei ce mă aveţi în blogroll să modificaţi linkul din cel actual în www.cemerita.ro
Merci mult şi ne citim pe .ro …

P.S. Am blocat şi comentariile pe blogul ăsta. Toate articolele se regăsesc pe noua adresa deci aştept acolo păsurile voastre.

[EDIT] Primul articol pe .ro – De la Blogspot la .ro

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu